عمل پف زیر چشم چیست؟
نوشته شده توسط : atiyhe

در اکثر مواقع پف زیر چشم ها به دلیل غلط بودن حالت خواب ایجاد می شود. حساسیت، جمع شدن مایع، تغییرات هورمونی، گریه کردن، استرس، افزایش سن، اختلالات پوستی، رژیم های غذایی خاص، پرکاری یا کم کاری تیروئید، اختلال نفروتیک، استفاده از لنز های چشمی، گل مژه و عفونت ‌های چشم از دیگر دلایل بروز این مشکل به شمار می روند.

در اثر بالا رفتن سن افراد، اغلب مردم با افتادگی و تغییر در ساختمان پلک ها مواجه می شوند که از نظر ظاهری برای آنان ناخوشایند به نظر می رسد.

در نتیجه‌ افتادگی پلک ها ممکن است سن فرد بیشتر به نظر بیاید و حتی در اغلب موارد سالخورده و خسته به نظر آیند. برای اینکه ظاهری شاداب و جذاب داشته باشید و از شر افتادگی پلک ها خلاص شوید می توانید عمل پف زیر چشم را انجام داده و همچنان مانند سال های جوانی از زیبایی خود لذت ببرید.

در عمل پف زیر چشم یا جراحی پف زیر چشم، آن بخش از پوست، عضله یا چربی که باعث تغییر در موقعیت پلک ها شده است؛ توسط پزشک متخصص برداشته می شود و مجددا جوانی و شادابی را به چشم های زیبای شما هدیه می دهد. چشم ها جزء نقاط بسیار حساس بدن ما هستند و در زندگی هر فردی نقشی بسیار پر اهمیت را ایفا می کنند، بنابراین از انجام جراحی پف زیر چشم نزد افراد غیر متخصص جدا بپرهیزید.





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: